dimarts, 12 de juliol del 2011

M'estrene en Madrid.

Quina meravella de dia. He menjat gràcies a la poesia. I gracies a que La Caixa me negá ahir l'anticip que normalment m'accepta sobre la paga. No estic molt en forma i si no haguera estat per això, potser encara no m'hauria estrenat a Madrid.
Va ser un èxit. Al carrer ”Cava Baja”, del barri de la Latina. 10 € en dues actuacions sopar inclòs. Me' vaig portar a Angelica, un bareto molt especial amb dedicació cinèfila.
Increïble però cert. M'acabe de posar mànega llarga.

Són les 20,30 i bufa un aire molt agradable però de vegades fresquet ací a la Casa de Campo, al “Pinar de las 7 Hermanas”, un lloc preciòs tot i que una mica abandonat que fa que l'herba absolutament seca entre en les sabates i punxa que no te dic. Aquest matí m'han saludat amb un “Salut” molt especial que recordaré sempre. He vist el pont renaixentista de Segovia de Juan de Herrera. Impressionant per la contenció. L'austeritat. No sé pas si se'l pot anomenar renaixentista amb aquestes característiques que l'acosten més al «gèlig neoclàssic» que a l'art vitalista i plè de posibilitats del Renaixement. Sembla d'un renaixement fals, de cartró-pedra per a fer pelis, com el neoclàssic. Me sap mal dir-ho però el Madrid neoclàssic dels Austrias sona a fals que no te vull ni dir. M'apuje al telefèric a vore el capvespre. Avui me colgaré ben aviat estic fet pols d'ahir.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada